Mana satu yg best dalam banyak2 movie kat bawah ni....????
- Yes Man
- Seven Pounds
- The tale of despereaux
- the day the earth stood still
- four christmas
- twilight
- bolt
- slumdog millionaire
- australia
- quantum of solace
- milk
- madagascar 2
- nothing like the holidays
- transporter3
- doubt
- role models
- cadillac records
- gran torino
- frost?nixon
- the boy in the striped pajamas
- the wrestler
- punisher : war zone
- changeling
- the reader
- the spirit
- valkyrie
- marley & me
- the curious case of benjamin button
- bedtime stories
4 comments:
the spirit+twilight
sekian time kacih~
hehehehe
the spirit citer camne tu...?
twilight th dah...
hero ensem,tu r yg best...
hahaha...
twilight.. hihihi... sje menyibuk... bce buku die ... syiok abes!!
ya...
itu la ada member kata best citer ni...
dia ada baca novel citer twilight ni...
dia la yg kata best....
:)
Post a Comment