CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 18, 2009

tension lagi...

minggu ni bukanlah minggu yg baik untuk aku...
bnyk betul tekanan yg dihadapi tak kira la samada sebab keje @ pun sebab peribadi yg telah ku pendam selama bertahun2 lamanye...
bila dua2 bergabung,maka berat lah jadinye...
emosi pun cepat terganggu...
tp aku cuba sabarkan diri aku untuk hadapinye...
ntah sampai bila dapat bertahan kesabaran ni....
cume seorg yg tahu segala2nye..
thanks 2 her coz selama aku pendam masalah aku yg bertahun berpanjangan ni,dia lah pendengar setia...
dia juga lah yg bnyk membantu aku, menenangkan aku....
i luv her so much....
semoga persahabatan kita berkekalan...

3 comments:

Lailatul Munira said...

jgnla tensi2...
cian ko..

aku tau x who dats gurl..
ekekekkeke...
watever la cikin..
dis friday kite g cri baju erk...
aku x de bju lg la...

shikin said...

aik..
bukan ke ko dah beli baju tuk dinner..?

s.i.t.i. h.a.w.a. d.a.l.i.l.a said...

dh2...post bru plak...
add aku len...;p