CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 3, 2009

A.U.T.O.C.A.D

HAI2....

I'M BACK....:)

lamanye tak update blog ni...hehehe....

nape ek jadi gini....sebabnye xde masa n malas nak update blog ni...

satu lagi cam x de citer nak bagi tau dalam ni...hehehehe....

tp baru2 ni b4 balik cuti semester something happen...hehehehe....

alkisahnye bermula dari subjek CIVIL ENGINEERING DESIGN PROJECT II ni...

seminggu sblm cuti baru2 ni mmg kitaorg satu kelas sibuk siapkan layout keyplan untuk design project ni...

seminggu tu asyik ngadap AUTOCAD jer....dengan tido x menentu dalam seminggu tu....

@ erti kata lain mmg x cukup tido la mggu tu....bila balik umah time cuti ni, tiba2 urat bawah mata ni nampak dgn jelas sngt...takut pulak dgn keadaan time tu...huhuhuh...


KHAMIS - 23 januari, group aku dan group lala ade temujanji dgn EN RIDZUAN, merangkap sebagai lecturer design projek kami ni....group aku terdiri dari inie, nai, aku sendiri dan dila....tp time ni dila xde pun...dia cuti pnjg sbb dapat chicken pox....:(....group lala pulak terdiri dari lala sendiri as the GM, hehehe, mimie yg sekarang menggantikan tempat dila - cian dia, banyakkan bersabar ye, keudian fidzah dan sorg akak senior ni....hehehe...sorry akak,x ingat nama pulak...kami,2 ahli kumpulan ini,bersama2 berjumpa dengan en ridzuan di fakulti perniagaan sbb sir ade kursus kat sana (sesat mula2 sampai sana...ish3...dah nak abis sem pun boley sesat lagi...malu2....).....tujuan berjumpa dgn sir adalah sbb nak tunjuk layout yg kitaorg dah buat selama berhari2 ni,mmg bersengkang mata la....seronok aku tgk sir tanda kertas kitaorg, mmg bnyk MERAH la...hehehehe....itu maknanya banyak yg kena betulkan...muahahahhaa....


bergegas la kitaorg pulang ke fakulti sbb nak btlkan layout ni, sbb nye lagi esok dah nak kena hantar layout tu, kena hantar b4 sir gi smbhyg jumaat pulak tu....huhuhuhu...:(

kebetulan aku puasa ari tu,makanye aku berbuka puasa dia dalam UITM la...nasib baik ain ade temankan aku berbuka...kalau tak,alamatnya berbuka sorg la kat DATARAN CINDIKIA (DC) tu...huhuhuhu...


after solat maghrib sambung wat kije ni....aku bergilir2 ngan nai baiki layout ni...inie pulak time tu tgh seyes wat water tank dgn roof plan...takut nak kacau dia time tu...muka seyes sngt...hehehehe....tp boley dikatakan sume yg ade lam bilik perka time tu mmg muka seyes2 la malam tu....hehehe...

nak dijadikan cerita, lala datang guna laptop aku nak cari maklumat time tu...hehehe...sekali dia tersilap save file.....so,dia datang balik nk save semula file yg dia cari tu, masa dia tgh save tu,tetibe autocad terkuar pulak, lala kata dia dah save b4 dia close...xpe2..rasa lega sket time tu...tp yg menyedihkan bila aku nak buka balik cari file layout kitaorg tu, layout tu sbnrnye x save pun.....uuuuuwwwwwwaaaaaaa.....aku dah gelabah...aku pggl nai...nai buat2 cool....sedangkan kat dalam tu,tahu tgh tahan marah...hehehe....Tp time tu Tuhan je yg tahu perasaan kitaorg....huhuhu....masing2 coolkan diri...x ckp ape dah pastu...huhuhu...x nak tunjuk sngt takut lala terasa ati..huhuhu....dah la layout ni kena hantar esok, tambah pulak time tu dah pkl 11 malam...aaaarrrrgggghhhhh....sedey2....dah la time tu dah bnyk yg siap....uuuuwwwwaaaa....kalau x tido malam tu pu blm tentu boley siap...irni tak tahu ape terjadi kat kitaorg time tu...dia tekun wat part dia...


tiba2 lala bersuara tny aku ngan nai,nape ngan kitaorg file hilang ke...last2 ngaku la kami...dia pun dah cuak sbnrnye time tu...hehehe....cian lala...nk nangis dah ek....hehehe....dia pun check la kat laptop dia,rupanye2 yg dia save tadi tu tersave lam folder dia...bukannye lam laptop aku....NASIB BAIK selamat layout tu.....pastu bila dah pecah lubang,sume org lam bilik perka time tu gelakkan kat kitaorg....

kemudian kitaorg makan nasi tomato...nyummm....nyuummmyyyy...masing2 makan dengan hati yg tenang....hheehhe...dapat free....kitaorg masing2 gerak balik rmh lebih kurang pkl 1 pagi...sampai umah sambung wat layout lagi...tido jap je dalam 2 jam...huhuhu....

pape pun sorry ek lala atas apa jadi malam tu...hehehe...cuak aku,nai n ko time tu ek...ehehe...sorry LALA....:)

0 comments: